ZELDZAME VRAGEN.

Op deze pagina staan vragen die ons zelden gesteld worden. Misschien omdat ze hier al beantwoord worden...

1. Waarom steunt Snurk juist Stichting Zwerfjongeren Nederland?
Omdat er meer dan 6000 zwerfjongeren zijn in ons land. Slechts 1 op de 10 zwerfjongeren kunnen momenteel geholpen worden aan onderdak en een structurele oplossing. Door aandacht en geld te werven voor deze kwetsbare groep wordt het aantal zwerfjongeren in de toekomst hopelijk kleiner. Stichting Zwerfjongeren Nederland is relatief klein en vooral afhankelijk van particuliere initiatieven zoals de onze. zie: www.zwerfjongeren.nl

2. Hoeveel geld gaat naar de Stichting Zwerfjongeren Nederland?
Veertig procent van de opbrengst wordt gedoneerd aan de Stichting Zwerfjongeren Nederland.

3. Wat wordt er met de inkomsten door de Stichting Zwerfjongeren Nederland gedaan?
Met de inkomsten worden kleinschalige (woon) projecten ondersteund, waar begeleiding naar werk en/of een opleiding voor zwerfjongeren voorop staat. Tot september 2010 is er door de verkoop van ons le clochard dekbedovertrek en le trottoir hoeslaken ruim € 50.000 ten goede gekomen aan de Nederlandse zwerfjongeren.

4. Gaat er van al jullie dekbedden geld naar het goede doel?
Nee, enkel van Le-Clochard en Le-Trottoir.

5. Hoe lang na het bestellen heb ik mijn SNURK in huis?
Wij doen ons best je bestelling binnen 3 werkdagen bij je te bezorgen.

6. Waar wordt Snurk beddengoed geproduceerd?
De productie vindt plaats in Portugal. Daar hebben ze de beschikking over de beste kwaliteit katoen. De katoen die wij gekozen hebben bestaat uit minimaal 144 garens per vierkante Inch. Hierdoor voelt de katoen zacht aan en is het dekbedovertrek heel makkelijk te strijken.

7. Hoe is het beddengoed verpakt?
Het beddengoed zit verpakt in stevig doorzichtig plastic voorzien van papieren sticker aan de voorzijde en kartonnen inlay aan de achterzijde.

8. Hoe wordt de foto afbeelding op het beddengoed gedrukt?
Dit gebeurd door middel van zeefdruk of een digitale kleurenprinter, afhankelijk van het ontwerp. Hierdoor ontstaat er een zeer scherpe afbeelding die lekker soepel blijft omdat de inkt direct in het katoen wordt gedrukt.

9. Kunnen de Snurk dekbedovertrekken gewassen worden?
Natuurlijk, dat is geen probleem. Als je het dekbedovertrek even binnenste buiten keert voor het wassen (op max. 40 graden) zal de afbeelding ook na veelvuldig wassen mooi blijven. De print is reactief aangebracht, de inkt wordt in de katoen geperst zodat de afbeelding ook na veelvuldig wassen mooi blijft en de print zacht aanvoelt.  Zie ook wasinstructies.

10. Waar zijn de dekbedovertrekken en kussens te koop?
Alle dekbedden kunnen op deze site besteld worden, ga naar ‘oline shop’. Je kunt veilig betalen met Ideal en Credit card. Maar Snurk is ook te vinden in de betere woon-, lifestyle- en designwinkels. Zie winkels voor een overzicht met adressen.

11. Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen staan genoteerd inclusief BTW en in euro’s.

12. Het beddengoed/kussen vertoont gebreken. Kan ik het ruilen?
Iedere dekbedovertrek is met de meeste zorgvuldigheid geproduceerd. Mocht het toch zo zijn dat je beschadigingen of andere fouten ontdekt dan kan je mailen naar: info@snurkbeddengoed.nl We lezen de bezwaren die je hebt ingediend en beoordelen deze. We nemen vervolgens contact met je op en als alles duidt op een kwalitatief slecht geproduceerd dekbedovertrek dan kan je het op onze kosten retourneren en krijg je een nieuw dekbedovertrek terug gestuurd. We kunnen helaas niet ingaan op zaken die zich hebben voorgedaan tijdens een foute wasbeurt. Maar als je volgens de bijgeleverde wasvoorschriften wast, kan er niets mis gaan.

13. Hoe betaal ik?
In de webshop van onze collectie kun je gebruik maken van de betalingsmogelijkheden die iDEAL biedt. Met iDEAL kun je in een vertrouwde internetomgeving via je eigen bank je bestelling afrekenen. Je kunt ook met je Visa of Master creditcard afrekenen. De firma Icepay (niet te verwarren met Icesave) verwerkt onze betalingen. Deze naam krijg je dus ook te zien wanneer je het geld overmaakt. Geen paniek, het geld komt gewoon bij Snurk Beddengoed terecht, net als je order.

14. Ik heb geld overgemaakt maar nog niks ontvangen?
Bij een geldtransactie bestaat de mogelijkheid dat het enige dagen duurt voordat het bedrag op onze rekening staat. Mocht je ervan overtuigd zijn dat het toch echt te lang duurt neem dan contact op met info@snurkbeddengoed.nl. Heel af en toe komt het voor dat onze producent vertraging oploopt bij het uitleveren van dekbedden en wij tijdelijk zonder voorraad zitten. Als dit voorkomt, stellen we iedereen meteen op de hoogte van de verwachte extra wachttijd.

Mijn vraag staat hier niet bij.
Stuur ons dan via info@snurkbeddengoed.nl een mailtje. We streven er naar om je vraag binnen een werkdag te beantwoorden.